Na przyjęcie: warzywne przegryzki

przegryzki warzywne

Warzywne przegryzki to mój sposób na urozmaicenie imprezowego menu. Zamiast tych wszystkich paluszków, orzeszków i chipsów, podaję coś co jest nie tylko smaczne ale i zdrowe. Zapewniam, że znikają szybciej niż inne dania, a chrupanie uzależnia :)

Składniki

400 ml jogurtu greckiego
1 łyżeczka chrzanu wasabi
3 ząbki czosnku
Ulubione warzywa według gustu, u mnie: papryka, seler naciowy, marchewka, ogórek.

Jogurt dzielimy na 2 części, do jednej dodajemy chrzan wasabi, do drugiej rozgnieciony czosnek – w obu przypadkach ilość można regulować według własnego gustu i smaku, jeśli konieczne dodać sól i przepierz (ja unikam). Warzywa pokroić w mniej więcej równej grubości słupki, jeśli używacie ogórka, proponuję wykroić z niego cały środek z nasionkami, żeby nie rozwadniał później dipów. Ja zazwyczaj przygotowuję sobie całe pudełko tak pokrojonych warzyw i jak zaczynają znikać z pucharków, dokładam następne.
Gotowe dipy przekładamy do pucharków i wtykamy w nie warzywne pałeczki. Smacznego.

Komentarze

  1. Fantastyczny pomysł na zdrową, imprezową przekąskę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne ale na śniadanie,na imprezę raczej odpada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ola, na imprezę sprawdzają się znakomicie :) przetestowałam kilka razy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny sposob podania .W ta sobote wykorzystam twoj pomysl . Dziekuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz