"Gotowanie powinno być sposobem na życie – samorozwojem – a nie pracą." Marco Pierre White

Sernik waniliowo-malinowy



Moja kolejna słabość, czyli sernik :) Nie ma tym razem nic wspólnego z wersją dietetyczną, to wersja "full wypas" i bomba kaloryczna. Ale co tam ;) raz się żyje! Uwaga praktyczna: serniczek najlepiej spożyć w całości po schłodzeniu 5-6 godzin. Pozostawienie w lodówce dłużej niż dobę spowodowało, że ciasteczkowy spód za bardzo zwilgotniał i nie był już taki dobry :(

Czas na małe co nieco – daktylowe trufle



Jestem uzależniona od czekolady, cóż… taka słabość. Czasami próbuję z tym walczyć ale póki co, daję się pokonać (nie powiem, że bez przyjemności :) ). Zastąpienie czekolady „czymś zdrowym” jednak co i rusz chodzi za mną. Tym razem, zainspirowana przepisem z bloga Anny Lewandowskiej (www.hpba.pl) i jej „Kulkami mocy” przygotowałam swoją wersję takich słodkości. Czy zastąpię nimi czekoladę na co dzień? Czas pokaże…

Kremowe risotto z pieczarkami i pulpetami z indyka



pulpety z indykaBardzo lubię włoskie smaki. Takim niewątpliwie jest risotto. Daje tysiące możliwości i wariacji smakowych. Dzisiejsze, to propozycja z pieczarkami. Jako dodatek – pulpety z indyka przygotowane na parze.

Racuchy z jabłkiem i owocami goji



placki z jabłkami i kefiremŚniadania na słodko uwielbiam. Najczęściej w postaci pysznej owsianki z owocami i czekoladą, ale często także w postaci różnego rodzaju racuchów, placków i naleśników. Dziś racuszki na bazie kefiru z tartym jabłkiem i owcami goji. Pyszne, zdrowe i energetyczne śniadanie. Zapraszam.